Tuesday, December 4, 2012

Hva vil dere lese om?

Den siste tiden har det ikke vært så mye planlegging pga eksamner, men vi har jo som sagt tidligere planlagt en del alledere. Så jeg lurer på hva dere vil lese om? Er det noe dere lurer på, eller et innlegg dere venter på? Hvis dere ikke har noen umiddelbare ønsker tenker jeg snart å skrive om blomster og festlokalene :)

Legg igjen en kommentar eller send meg en mail :)

Forresten kom jeg på noe mer jeg og Anders må bli enige om iforhold til jul, og det problemet er nesten like stort som hvor vi skal feire jul. Han il ha gran, jeg vil ha edelgran. Jeg syns gran stikker og drysser for mye. Han syns edelgran ser ut som et plastikktre og ikke lukter noenting. Derfor har Anders funnet ut at vi skal ha en hybridgran, altså en krysning mellom gran og edelgran. Er det noen som vet om det finnes?! :P


2 comments:

  1. hahaha, godt det finnes større ting i verden å være uenige om enn juletrær hehe :-)
    Jeg vil lese om hmmm.. nå kommer jeg bare opp med masse så du kan velge :-)

    fargetema
    tradisjoner dere syns er viktig å ha med
    tradisjoner dere ikke event ønsker å ha i dere bryllup
    Anders sitt antrekk (trenger ikke se det han skal ha på seg, men hvorfor han har valgt det han har om ikke det er hemmelig da)
    hvem som hadde den gøyeste reaksjonen på nyheten deres?

    ReplyDelete
  2. Jeg vil lese om hvordan dere ble kjærester! ;D

    ReplyDelete