Monday, December 31, 2012

Gjesteinnlegg av brudgommen: "Mitt antrekk"

Det jeg ønsker å gå med er en fin dress med hvit skjorte og vest. For å gjøre det til noe mer enn et vanlig finantrekk så vil jeg ha pastrone i stedenfor vanlig slips. Jeg ønsker også å ha lommetørkle og mansjettknapper til.
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe eller å leie dressen. Jeg har lest på nett om hva en del andre valgte å gjøre. Det er vist ganske mye dyrere å leie dressen enn hva jeg først hadde antatt, og mange skriver at de valgte å kjøpe selve dressen. Fordelen med det er jo at du har et finantrekk som kan brukes til senere anledninger også. Jeg har enda ikke vært ute i butikker å sett enda, men tenker at det blir utpå nyåret en gang, så får se hva jeg ender opp med. Men nå har dere jafall sett hva jeg tenker meg sånn i utgangspunktet før jeg skal ut å leite. Legger også med et bilde av et antrekk som jeg kunne tenkt meg.  

2 comments:

  1. Stilig! Var nesten akkurat sånn Marius hadde også, bare at hans var litt mer gullaktig :) Vi fant antrekket hans på en brudesalong som var gått konkurs, og fikk kjøpt hele antrekket (bukse, jakke, skjorte, vest + slips og tørkle) for bare 1000 kroner! Så der var vi heldige:)

    ReplyDelete
  2. Gleder meg til å se deg i ditt antrekk når dagen kommer :-) Tipper dere blir fine begge to :D

    ReplyDelete