Sunday, December 23, 2012

Det perfekte bryllupslokalet!

Jeg begynte å lete etter bryllupslokaler en god stund før vi ble forlovet... Hehe. Men det var fordi jeg visste at vi snart skulle bli forlovet, og jeg visste at bryllupslokaler ble booket veldig tidlig! Jeg lette mye rundt, og fant til slutt det perfekte stedet. Beklagelig vis blir det fullbooket ca 1,5 år i forveien, så når vi ble forlovet i April visste jeg at det ikke var sjans til å få det. Så når vi ble forlovet ville jeg gå rett inn på hotellet å lete etter lokaler. Anders fikk likevel overtalt meg til å vente til morgenen etter. Vi lette rundt, sendte noen mailer, og så fant vi det: drømmestedet. Det var perfekt, og vi var enige om at dette var det vi begge "hadde drømt om/sett for seg". Og det er ikke bare lokalet, men hele stedet! Det har en rosehage, en fontene, en paviljong og en dam! Det høres ut som en drøm eller et filmsett når jeg skriver det, men det er faktisk der vi skal feire kjærligheten vår!
Det er selvfølgelig ikke gratis - eller billig - men ikke over the top heller, faktisk. Og vi har funnet ut at vi kan ikke gå for det billigste alternativet på alt - vi gifter oss jo bare en gang i livet. Festlokalet mener i hvertfall vi setter store deler av rammen rundt hele dagen, og da vil vi heller spare inn litt på pynt og blomster for eksempel. Når vi har fått oss et så fint sted trenger vi jo ikke så mye pynt heller, for atmosfæren er så spesiell!





No comments:

Post a Comment