Friday, December 14, 2012

Brudepiker

Jeg hadde en stor drøm når jeg var liten, som alle andre små jenter, nemlig å være brudepike! Jeg fikk desverre aldri drømmen min oppfylt, men jeg får lov til å realisere drømmen til 4 andre jenter, nemlig mine og Anders sine søstre.
Mine søstre vil i August neste år være 12,5 år. Det er kanskje litt eldre enn gjennomsnittet, men jeg ville gi dem valget slik at de selv kunne velge om de følte seg for store eller ikke. Det gjorde de absolutt ikke, og de er kjempegira!

Anders sine søstre blir våre to søte små. Maren rekker akkurat å bli 3 år og Elisabeth er nesten 6år. De får faktisk lov til å være brudepiker to ganger på samme sommer heldiggrisene! Anders sin bror, og hans forlovede Malin, skal også gifte seg neste sommer.
Vi hadde tenkt å vente med å spørre dem til rundt juletider etter råd fra Anders sin mor som jobber i barnehage. Da ble det ikke så altfor lenge å vente for to små sjeler. Men da jeg og Anders tok de med i Dyreparken i sommer, var det første Elisabeth spurte om da vi hentet dem "kan jeg være brudepike"? Selvfølgelig sa vi ja, og ho ble kjempeglad! Maren skjønner ikke så mye enda tror jeg, men det blir nok superstas til sommeren.

Brudepikekjole er kjøpt og betalt, og jeg gleder meg til å se om de er like fine i virkeligheten som på bildet. Kjolene er kjøpt fra ebay, et supert tips for andre som leter etter dette, eller andre ting til bryllupet. Vi betalte rett over 1000kr for 4 kjoler, hårpynt og porto. De forbli hemmelige fram til de nydelige brudepikene våre kommer ned kirkegulvet, men jeg kan røpe at alle sammen, både store og små, skal ha matchene kjoler! :)

 Mine fine store brudepiker! (mine søstre; Fride til venstre, Sofie til høyre)




 Mine søte små brudepiker! (Anders sine halvsøstre; Elisabeth til venstre, Maren til høyre)
(Legg merke til Anders sin matcho Movember/No-shave-november bart!)


1 comment: