Thursday, March 21, 2013

Lite tid

I det siste har det ikke vært mye tid til overs. Bacheloroppgaven sluker det meste av tiden min. Jeg begynte for kun noen dager siden å se på pensumet i ett fag jeg skal ha eksamen i om under en måned. Det andre faget jeg har, har jeg ikke rørt bøkene i.
Jeg som vanligvis er så strukturert, og har lest alt av pensum før eksamen og føler meg godt forberedt. Den gang da. Derfor blir det ikke mye til tid bryllupsplanlegging heller. Det eneste som er gjort de siste ukene er å skrive navn på invitasjonene og lage bordplassering. Jo, også er kjolen min stoppet i tollen så jeg har måttet ordne med det.
Heldigvis skal vi ikke gifte oss før på slutten av sommeren og har derfor hele sommerferien til å planlegge. I påska skal vi levere ut de fleste inbydelsene og lage ønskeliste. Så det går fremover, sakte men sikkert heldigvis. Jeg gleder meg i hvertfall mye til invitasjonene er delt ut, for da blir det plutselig mye mer ekte og nærme! :) Hvis det er ønskelig kan jeg legge ut invitasjonsdesignet på bloggen, bare kommenter  i kommentarfeltet :)

Nå er det snart bare 4 måneder til bryllupet, og idag er det nøyaktig 135 dager igjen! :D

Bildet er lånt fra www.norskkalender.no/

No comments:

Post a Comment