Friday, April 5, 2013

"En god og en dårlig nyhet"..

Kjolen er kommet! Da jeg kom hjem fra familiebesøk i Oslo i påska sa pappa "jeg har en god og en dårlig nyhet"... Jeg så at det lå en pakkelapp på bordet.... og gjetter dermed at den gode nyheten var at kjolen hadde kommet, og at den dårlige var at det var toll på den. Og gjett om det var! 3815kr i toll!
Det var jeg virkelig ikke klar for, og jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha så mye!? Dumme meg som trodde de kom til å tenke "å en brudekjole, nei den kan vi ikke tolle. Eller kanskje vi burde, men det kan jo være vår gave til brudeparet å gjøre den tollfri".... dream on Malin. Men det var jo ikke noe annet å gjøre enn å betale, og få utlevert kjolen.
Det som hjalp, var at den var helt PERFEKT! Den var enda nydeligere enn jeg husket og den passet helt perfekt! Det gjorde det heldigvis litt enklere å "takle" tollen, for da slipper jeg å stresse med- og betale for å få den sydd inn eller ut.

Jeg legger ved et bilde av drømmekjolene mine fra starten av, og kan si at den jeg valgte er sååå mye finere! For å røpe en ny liten detalj ved kjolen kan jeg si at det ikke er glidelås bak. Kjolen min er en  ekte håndsydd kjole :)

































Bildet er lånt fra http://phoenixweddingalterations.com/wp-content/uploads/2011/10/2012-Bridal-Fashion-Wedding-Dress-Styles1.jpg 

No comments:

Post a Comment