Tuesday, March 5, 2013

National Wedding Show UK

For to uker siden var jeg i London med klassen på studietur. Programmet var ferdig på fredag, men jeg hadde ikke billett hjem før på lørdag, fordi de var billigere.
Langs rulletrappa opp fra undergrunnen så jeg plakat for National Wedding Show fra fredagen-søndagen. Perfekt tenkte jeg, jeg drar på lørdag!
To av mine gode venninner som studerer i England hadde også tilfeldigvis tenkt seg dit fant jeg ut - perfekt igjen!
Det jeg trengte mest inspirasjon til var borddekorasjon. Jeg fikk ikke så mye input på akkurat dette, men fikk tatt noen bilder, som jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke som inspirasjon likevel.
Jeg tenkte også jeg kunne dele dem med dere, så her er de







2 comments:

  1. Næææ, så gøy at du fikk til å få dratt på noe sånt når du var i London! :D

    ReplyDelete
  2. Det var så koselig å få se deg 2 ganger den uken :-D
    Michelle

    ReplyDelete