Thursday, November 22, 2012

Inspirasjonsperm til bryllupet

Jeg måtte jo selvfølgelig lage en inspirasjonsperm til bryllupet, så rett etter forlovelsen gikk jeg til innkjøp av de bryllupsbladene jeg fant, og begynte å rive ut de sidene med innhold som jeg fant intressante og spennende. Jeg tror bare jeg fant tre norske blader, så min venninne Michelle som studerer i England var så utrolig søt å sendte meg en hel pakke med engelske bryllupsblader!


Disse ble også gått grundig igjennom, og de aktuelle sidene ble puttet inn i permen under riktig kategori.

Permen inneholder nå "et tonn" med inspirasjon! Jeg tenker at dette ikke bare er kjekt å ha nå, men også gøy å ta frem om et par år, eller å gi videre til venninner etterhvert som de skal gifte seg.

(Beklager for helt elendig bildekvalitet!)

Jeg kommer til å dele mye inspirasjon herfra med dere etterhvert :)

3 comments:

  1. Åh. Ville blitt som "The Sisterhood of the Traveling Pants":)

    ReplyDelete
  2. Jeg er glad du kunne finne noe inspirasjon i dem :-)
    Gleder meg til mere inspirasjon- er så spennende å høre :-D

    Michelle

    ReplyDelete