Monday, February 11, 2013

Endelig litt mer bryllupsplanlegging

Igår ble det endelig litt bryllupsplanlegging igjen! Jeg har vært i India i 2 uker ift bacheloroppgaven, så det var deilig å komme hjem igjen til bryllupsplanleggingen, (ikke så mye til snø og minusgrader).

Igår gikk vi gjennom lista over ting som burde gjøres i månedene før bryllupet - og det ser ut som vi ligger i rute. Vi fikk også laget et utkast til bordplassering og dermed også gått gjennom gjestelisten på nytt. Noen trekkes fra, og noen legges til.

Jeg koser meg mest når jeg kan drive med detaljer, og bruker gjerne timevis på å lete etter ting på nettet. Igår var intet unntak. Anders holdt ut ganske lenge med meg, men til slutt måtte han gi seg mens jeg gjorde bestillingene ferdig. Igår fikk vi bestilt blant annet album, gjestebok, kakefat og blomsterkurv.

Man finner mye fint og billig på ebay, og igår bestilte jeg også noe fra Amazon. Og selvfølgelig fra noen spesialiserte bryllupsnettbutikker.
Jeg er så heldig å ha en venninne som studerer i England, og siden vi skal på klassetur til London i neste uke kan jeg sende det til henne uten ekstra kostnader i porto, og ta det med meg hjem i baggasjen.

Bildet er hentet fra http://www.celebrationsplus.com/ 

Vi bestilte blant annet denne gjesteboken fra CelebrationsPlus der vi kan inngravere navn og dato. Litt dillete syns jeg, men Anders likte den godt, og noen ganger må han få lov til å ha siste ordet. Det er ikke alt han har så mye meninger om, så når han kommer med en mening prøver jeg å la ham få det som han ønsker!

1 comment:

  1. Postkassen min tar i mot med åpne armer :-)))

    Michelle

    ReplyDelete